Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012


Ύστερα από μία φιλική αλλά και τίμια συζήτηση που είχα με τον Πρόεδρο αλλά κυρίως φίλο και συνεργάτη μου Τσουλούφη Τάσο, αποφασίσαμε την από κοινού λύση της συνεργασίας μας.
Αισθάνομαι την ανάγκη να τον ευχαριστήσω για την στήριξη του η οποία στο πρώτο κομμάτι της συνεργασίας μας, έφερε την κατάκτηση του νταμπλ της προηγούμενης χρονιάς. Δυστυχώς όμως κάποια  ανεπιτυχή αποτελέσματα κατά την φετινή χρονιά, στέρησαν από την ομάδα την ηρεμία, όπως και την ομαλή λειτουργία του τμήματος.
Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη που μου αναλογεί και αισθάνομαι περήφανος που εργάστηκα με ζήλο και ενθουσιασμό σε ένα από  τα ποιο ιστορικά σωματεία στο γυναικείο basket.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συνεργάτες μου Σπύρο Χρυσοβιτσιάνο και Τάσο Μοναστηριώτη αλλά και όσες από τις αθλήτριες. ''συνεργάστηκαν'' πραγματικά σε αυτήν την διαδρομή.
Πάντα υπάρχουν ευχάριστες όπως και δυσάρεστες αναμνήσεις σε μία συνεργασία, όμως έχω  απεριόριστη εμπιστοσύνη στις δυνατότητες σας και πιστεύω ότι έχετε την δυνατότητα να κλείσετε με τον καλύτερο τρόπο την χρονιά.
Είναι κανόνας πως σε μία τέτοια διαδρομή 2 σχεδόν χρόνων, κάποιοι να αισθάνονται αδικημένοι.θέλω να επισημάνω σε αυτούς, πως καμία επιλογή μου δεν είχε δόλο και πως πάντα λειτουργούσα με σκοπό το συμφέρον της ομάδας.
Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους, πάντα θα υπάρχει μια θέση στην καρδιά μου για την ομάδα και για εσάς και εύχομαι στο μέλλον να πετύχετε πολλά περισσότερα απ' ότι με εμένα, άλλωστε ίσως οι δρόμοι μας ξανά ανταμώσουν.

Κρατάω ως πολύ σημαντικότερο από την όποια αθλητική επιτυχία της συνεργασίας μας, ότι δημιούργησα πολύ ισχυρές φιλίες με ανθρώπους εντός, και από το στενό περιβάλλον της ομάδας και αυτή είναι για μένα η σημαντικότερη ΝΙΚΗ!!! 

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΣ ΣΑΣ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου